Fontos Információk a Vásárlásról, Szállításról, Fizetésről!
Szállítással kapcsolatos kérdések
⏱ Mennyi idő a kiszállítás?
Ha a termék készleten van, a csomagod általában 1-2 munkanapon belül megérkezik. Ha éppen elfogyott a termék, még aznap értesítünk emailben vagy telefonon.
🚚 Ki szállítja ki a rendelésemet?
Professzionális logisztikai partnerünk, a Webshippy Magyarország Kft. és a GLS futárszolgálat gondoskodnak arról, hogy a lehető leggyorsabban és kifogástalan minőségben érkezzen meg csomagod.
🏠 Nem leszek otthon, amikor érkezik a futár. Mit tegyek?
Ne aggódj! 😊 A kiszállítás napján a futárszolgálat SMS-ben és emailben is értesít. Ezek alapján felveheted velük a kapcsolatot, és egyeztethetitek, hová szállítsák a csomagod.
📦 Honnan érkezik a csomagom?
Minden rendelést a Fóti központi raktárunkból küldünk.
💸 Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díj 1590Ft és 1790Ft. Attól függően, hogy milyen gyorsan szeretnéd megkapni a csomagot.
🚘 Kérhetem valaki más címére a szállítást?
Természetesen más címre, pl családtag címére is kérheted a szállítás.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések
💳 Hogyan tudok fizetni?
Rendelésedet teljesen biztonságosan, utánvéttel tudod fizetni a futárnak. Lehetőséged lesz készpénzzel és kártyával is fizetni.
📄 A számla benne lesz a csomagban?
Környezetbarát módon a számlákat nem nyomtatjuk ki, hanem emailben küldjük el neked a rendeléskor megadott email címre. Ha nem találod, ellenőrizd a SPAM mappát! Ha ott sincs, kérjük, írj nekünk a rendelési azonosítóddal, és újra elküldjük.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
🛒 Hogyan tudom leadni a rendelésemet?
A vásárlás nagyon egyszerű:
-
Kattints a terméknél a "Vásárlás" gombra.
-
Add meg az elérhetőségi és szállítási adataidat.
-
Véglegesítsd a rendelésed egy kattintással, és már kész is!
😍 Van lehetőség több termék egyszerre történő rendelésére? Kedvezményt kapok, ha nagyobb mennyiséget vásárolok?
Igen, van lehetőség több termék rendelésére. Második illetve harmadik termék vásárlásánál kedvezmény jár, ami a rendelés elején rögtön látható is lesz.
📩 Kapok visszaigazoló emailt és rendelési számot?
Természetesen! Minden rendeléshez tartozik egy egyedi azonosító, amit a rendelés leadása után 1-2 percen belül emailben elküldünk neked. Ha nem találod, nézd meg a SPAM mappát is!
Ügyfélszolgálati kérdések
❓ Hova fordulhatok, ha kérdésem vagy problémám van?
Bármilyen kérdés vagy probléma esetén írj nekünk bátran az joerzes.hu@gmail.com email címre. Kollégáink maximum pár órán belül válaszolnak, és mindent megtesznek, hogy segítsenek!
❓Tudnak segíteni a rendelés leadásában?
Hogyha nem boldogulsz az internetes rendeléssel, munkanapokon 9-15 óra között telefonon is le tudod adni rendelésed a +3630/9665679 telefonszámon.
Segítünk Neked!
Olyan egészségügyi termékeket kínálunk, amelyek egyszerűen segítenek abban, hogy kényelmesebben, fájdalmak nélkül teljenek a mindennapok.
Elérhető Árak!
Tisztában vagyunk azzal, hogy mindenkinek fontos a pénztárcabarát megoldás. Ezért olyan eszközöket adunk a kezedbe, amelyek valóban segítenek, és hosszú távon is megéri minket választani. Nálunk az etikus működés alapelv.
Megbízható Magyar Bolt
Hazai webshop vagyunk és csak Magyarországon belül értékesítünk. Gyorsan válaszolunk kérdéseidre, és minden felmerülő problémát igyekszünk azonnal megoldani.